neaslifestyle

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Dans dans dans

Av Linnea Trandem - 22 januari 2013 20:59

Har en dans lektion på gympan och vi är 3 st i gruppen jag, Lovisa och Emmy! Vi ä klar med dansen! Bäst är den! Vi has första lektion idag och vi är klara, men det är för att dom följde med mig hem efter skolan. Helt okej dag i sporthallen innebandy flickor 01or sedan fotboll med pojkar 00or!
Dom Värmland bästa 00 målvakt Johan Ring! En riktigt go kille! Rolig och snäll!
Men vi kallar honom för dräng men vi skojar med honom! Vi grattar Lovisa som är tagen till Selectet Player en av Värmlands bästa innebandy spelare! Grattis gmn!:*
Jo tillbaka till dansen! Vi har låten " screen and shout " till dansen låten äger och danser är go som fan! Senare på veckan ska vi bestämma vad va ska ha på oss!
Jag kan inte sluta dansa dansen! Den är ju så bra! Det ända jag tänker på är dans dans dans!
Men nu får jag försöka sova elr nått go'natt sov så gött! (värmländska)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Trandem - 21 mars 2013 13:01

Har glömt att blogga helt o hållet! min mobil har vart lite dampig så ja har inte hunnit, o sen har ja inte tänkt på det så mycke! Nu sitter ja på skolan o har svenska... Knäpptyst här inne det annars brukar det vara helt kaos här inne! Rätt så chill...

Av Linnea Trandem - 1 februari 2013 22:14

Skypar rätt så länge nu! Med David!:* nu blir det läggdags för mig natti natti:) Heta unge!:*...

Av Linnea Trandem - 29 januari 2013 21:47

Förlåt för att ja inte har hunnit blogga har inte haft tid! Men idag har jag vart med Lovisa, Johanna o Emmy. Vi har vart hos mig o jag har lärt dom att äta nudlar med pinnar! Kan säga att dom ä amatörer men gryma ä dom ändå! Lite bilder tog vi oxå...

Av Linnea Trandem - 26 januari 2013 15:55

Är fortfarande hos Lovisa! Jämt klätt på oss o nu ska vi se på Beck! Hång har kommit o vi har ätit, ska nog sova hos Emmy ikväll tror jag. Saknar en D så jag tror jag dör snart!:* hörs senare då!;)...

Av Linnea Trandem - 25 januari 2013 23:36

Helgen började bra men nu kommer det dåliga! Jag vet hur jag känner jag kan inte lite på nån, inte ens min vän! Mår dåligt! Känns som om min värld går under allt är bara på dåligt stämning! Fan fan fan fan!!( ursäkta uttrycket ) Vet inte hur mina...

Presentation


Hejsan mitt namn är Linnea Trandem men mina kompisar kallar mig för Pin.Jag är 13 år gammal nu. Jag är ifrån Thailand jag flyttade hit när jag var 7 år gammal, så jag har bott här i 6 år! Jag hoppas verkligen att ni kollar in min blogg och kankse kan slän

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards